Vinul protejează împotriva cancerului limfatic. Au demonstrat-o cercetătorii de la Universitatea din Yale, care au studiat timp de opt ani peste 500 de femei bolnave de această maladie. La finalul studiului, a fost demonstrat că trei sferturi dintre femeile care au consumat cel puţin 12 pahare de vin roşu de-a lungul vieţii şi-au prelungit viaţa cu cinci ani de la diagnosticare.
Spre deosebire de abstinenţi, bolnavii care au consumat vin roşu timp de 25 de ani au risc cu 26% mai mic de a recidiva în cinci ani de la diagnostic şi un risc cu 33% mai mic de a muri mai devreme de cinci ani. 35% dintre cei care nu au consumat alcool niciodată au murit în cinci ani de la diagnostic, în timp ce 30% dintre cei care au consumat vin cu moderaţie de-a lungul vieţii au murit mai devreme de cinci ani de la diagnostic.
Poţi intra pe acest site numai dacă declari pe propria răspundere, prin selectarea datei tale de nastere, ca ai împlinit 18 ani, vârsta legală la care este permis consumul de băuturi alcoolice in România.