Beer Club
PRIMA PAGINA
BAUTURI
EVENIMENTE
UNDE BEM ?
CONVERSATII
ALTII CA NOI
CITATE CELEBRE
BETIILE NOASTRE
VIDEO
CONCURSURI
POZA ZILEI
DRINKTIONAR
 

Conversaţii: Viata de bautor

Aici vă puteţi face auziţi, vă puteţi împărtaşi experienţele, puteţi discuta cu ceilalti, puteţi lansa noi subiecte de conversaţie.
Caută conversaţii după cuvinte cheie
Categorii de discuţii

Toate conversaţiile
401 discuţii, 4.865 răspunsuri

Viata de bautor
acum 23 zile, 124 discuţii

Pub-uri, baruri, restaurante
acum o lună, 62 discuţii

Bauturile lumii
acum 2 luni, 42 discuţii

Versus
acum 3 luni, 44 discuţii

Filozofii alcoolului
acum 4 luni, 56 discuţii

Masinile si circulatia rutiera
acum 4 luni, 3 discuţii

Conversaţii pe Diseara.ro
www.diseara.ro

Sarbatori, obiceiuri, evenimente
acum 4 luni, 25 discuţii

Conversaţii pe CeiMici.ro
www.ceimici.ro

Muzica, trupe si alcool
acum 9 luni, 8 discuţii

Despre BeerClub.Ro
acum 10 luni, 2 discuţii

Vinul si vita de vie
acum un an, 7 discuţii

Conversaţii pe Competitii.ro
www.competitii.ro

Tehnologii moderne
acum un an, 1 discuţii

Sportul si berea
acum 2 ani, 27 discuţii

 

Berea nu îngraşă

Categorie: Viata de bautor Discuţie iniţiată de nikkoOffline
Trimite pe:
 
(3 răspunsuri)1.537 afişări
S-a dovedit ştiinţific: berea nu îngraşă. "Este o băutură diuretică, care nu îngraşă, pentru că, spre deosebire de celelalte băuturi alcoolice, are un conţinut caloric scăzut. În plus, reduce stresul acumulat peste zi şi asigură o mai bună odihnă în timpul nopţii", susţine dr. Alin Popescu, medic primar medicină sportivă, consultant în probleme de nutriţie.

www.gandul.ro ne prezinta 10 motive pentru a include berea în dieta zilnică:
● Nu îngraşă . Cu un conţinut caloric mult mai mic decât al altor băuturi alcoolice ( 43 kilocalorii la 100 mililitri în cazul celei cu alcool şi doar 17 kilocalorii la 100 mililitri în cazul celei fără alcool), berea este acuzată pe nedrept de creşterea în greutate. Cercetătorii spanioli de la Consiliul Superior de Cercetări Ştiinţifice din Madrid susţin că berea, cu sau fără alcool, nu îngraşă şi nici nu provoacă modificări în masa corporală, precum apariţia burţii.

● Rehidratează organismul după efort fizic . Oamenii de ştiinţă de la Facultatea de Medicina a Universităţii din Granada şi cei din cadrul Consiliului Superior de Cercetări Ştiinţifice din Madrid au constatat că un consum responsabil de bere, cu şi fără alcool, este o modalitate de a ne rehidrata după efort fizic. "Berea aduce substraturi metabolice care înlocuiesc pierderile ocazionate de exerciţiile fizice cum sunt amidonul, diverse minerale, vitaminele din grupa B şi antioxidanţi. Incluzand în compozitia sa 93% apa, berea se caracterizează prin efectul răcoritor şi puterea de reducere a senzaţiei de sete. Este o băutură rehidratantă ideală, dacă este băută responsabil", completează dr. Popescu.

● Reduce riscul formării pietrelor la rinichi . Berea are un conţinut redus de calciu şi este bogată în magneziu, ceea ce ajută la protejarea împotriva formării pietrelor la bilă şi la rinichi, datorită efectului diuretic şi conţinutului mare de apă. Alte studii au arătat că anumite substanţe din hamei ar putea încetini pierderea calciului din oase, prevenind formarea de pietre. Acesta ar putea fi unul dintre motivele pentru care a fost recomandat consumul unui pahar de bere pe zi pentru reducerea riscului de formare a pietrelor la rinichi.

● Reduce riscul de apariţie a bolii Parkinson, boală neurodegenerativă care afectează persoanele trecute de 50 de ani. Studiile de specialitate au arătat că berea băută în cantităţi moderate previne apariţia acestei boli.

● Creşte nivelul colesterolului "bun" (colesterol HDL). Deşi un sondaj a arătat că suntem tentaţi să preferem vinul în detrimentul berii pentru că scade nivelul de colesterol " rău", analizele de laborator au arătat că berea este mult mai bună pentru creşterea colesterolului HDL. În plus, studiile de specialitate au arătat că această băutură subţiază sângele, scade riscul de infarct şi atac cerebral.

● Asigură protecţie împotriva bacteriei Helicobacter pylori. Unele cercetări au demonstrat că persoanele care includ în dietă bere beneficiază de un grad de protecţie împotriva bacteriei Helicobacter pylori, cunoscută ca fiind cauza majorităţii ulcerelor de stomac şi un posibil factor de risc pentru cancerul de stomac. Consumul de bere facilitează eradicarea acestui organism datorită unui efect antibacterian.

● Este bogată în antioxidanţi. Berea conţine antioxidanţi naturali, proveniţi din malţ şi hamei. Analizele de laborator au arătat că numărul antioxidanţilor din sânge creşte ca urmare a consumului de bere.

● Are un conţinut ridicat de siliciu. Acest mineral este important pentru sănătatea oaselor, îmbunătăţind chiar densitatea minerală a oaselor la femeile care primesc suplimente de siliciu prin dietă. În plus, siliciul din bere ar putea contribui la reducerea riscului bolii Alzheimer.

● Conţine vitamina B12. Persoanele care urmează un regim vegetarian se pot confrunta cu un deficit de vitamina B12, deoarece aceasta este asimilată de organism din preparatele de origine animală. Vitamina B12 are un rol decisiv în buna funcţionare a sistemului nervos, fiind supranumită vitamina bunei dispoziţii. Preparată din cereale, berea este o sursă bună de vitamine esenţiale vieţii, cercetări recente demonstrând o absorbţie ridicată de vitamine de tip B la introducerea în dietă a consumului responsabil de bere.

● Este o sursă de fibre. Două pahare de bere conţin în medie 10% din doza zilnică recomandată de fibre solubile, unele beri putând furniza până la 30%.

"Foarte important de menţionat este faptul că efectelele benefice asupra organismului se produc doar în cazul unui consum de bere responsabil, ceea ce echivalează cu o sticlă de bere în cazul femeilor şi nu mai mult de două sticle în cazul bărbaţilor", conchide dr. Popescu.
Cat de des consumi bere?





Autentifică-te pentru a putea vota
Vezi rezultatele
Imagine ataşată:
Yahoo MessengerInvită-ţi prietenii în această discuţie prin Yahoo!® Messenger
Răspunde

Comentarii:
Comentariul tău:

Click aici pentru a te autentifica (Poti folosi contul de pe Diseara.ro sau Ceimici.ro)
 

Autentificare

 
 
 





 
 
 

 Nu ai cont?  Inregistreaza-te!
 Ai uitat parola? Click aici.

Twitter

Poza Zilei

 
 
 
Oldies but goldies!
Oldies but goldies!
Propusa de:
emilioestevezOffline
 
 
 

Altii ca noi

 
 
 
Alexandru cel mare
Alexandru cel mare
 
 
 

Cautare

 
 
 


 
 
 

Video

 
 
 
alex
 
 
 

Minifeed

 
 
 
- Gabi a adaugat un comentariu la valentins

- lory72 a adaugat bautura valentins

- lory72 si-a schimbat avatarul.

- colorado009 a adaugat un comentariu la
poza zilei din
24 aprilie 2012

- Cristina7 a adaugat bautura Sambuca

- colorado009 a adaugat un comentariu la
poza zilei din
17 aprilie 2012

- s.carmen si-a schimbat avatarul.

 
 
 

Bautura momentului

 
 
 
Cinzano
Bautura momentului Cinzano
Preferata de 3 bautori, notata cu 6,71 din 17 voturi.
 
 
 
 
0.1649 / 0.0204 (50)