 |
Conversaţii: Pub-uri, baruri, restaurante |
| Aici vă puteţi face auziţi, vă puteţi împărtaşi experienţele, puteţi discuta cu ceilalti, puteţi lansa noi subiecte de conversaţie. |
 |
|
 |
Categorii de discuţii
Toate conversaţiile 399 discuţii, 4.828 răspunsuri Bauturile lumii acum 3 zile, 42 discuţii Versus acum 4 zile, 44 discuţii Viata de bautor acum 24 zile, 122 discuţii Filozofii alcoolului acum 25 zile, 56 discuţii Masinile si circulatia rutiera acum 26 zile, 3 discuţii Sarbatori, obiceiuri, evenimente acum 26 zile, 25 discuţii Conversaţii pe Diseara.ro www.diseara.ro Pub-uri, baruri, restaurante acum 5 luni, 61 discuţii Muzica, trupe si alcool acum 6 luni, 8 discuţii Despre BeerClub.Ro acum 7 luni, 2 discuţii Conversaţii pe CeiMici.ro www.ceimici.ro Vinul si vita de vie acum 9 luni, 7 discuţii Tehnologii moderne acum un an, 1 discuţii Conversaţii pe Competitii.ro www.competitii.ro Sportul si berea acum 2 ani, 27 discuţii
| |
Berea nu îngraşă şi te apără de boli de inimă, diabet şi osteoporoză
|
|
|
| (4 răspunsuri) | 855 afişări |
 |
Un consum moderat de bere, cu sau fără alcool, nu modifică circumferinţa braţului, a taliei şi a şoldurilor, susţin cercetătorii
Cercetătorii spanioli de la Consiliul Superior de Cercetări Ştiinţifice din Madrid susţin că berea, cu sau fără alcool, nu îngraşă şi nici nu provoacă modificări în masa corporală, precum apariţia burţii.
Pentru a ajunge la această concluzie, oamenii de ştiinţă au monitorizat pe o perioadă de 10 săptămâni un grup de voluntari, bărbaţi şi femei, cu vârsta cuprinsă între 20 şi 42 de ani, timp în care toţi şi-au menţinut obiceiurile de viaţă şi alimentaţie. Singura modificare introdusă a fost cea referitoare la consumul de băuturi obişnuite şi consumul de bere cu sau fără alcool. Astfel, în timpul primei săptămâni, toţi subiecţii s-au abţinut de la orice consum de băuturi cu alcool. În următoarele patru săptămâni şi în mod aleatoriu, în funcţie de grupul în care au fost puşi, participanţii la studiu au introdus în dieta obişnuită berea cu sau fără alcool, în cantitatea corespunzătoare unui consum moderat de alcool, şi anume, bărbaţii beau două pahare de bere de 330 mililitri pe zi, în timp ce femeile au băut un pahar de 330 de mililitri.
Printre alţi parametri, cercetătorii au analizat modificarea greutăţii, procentul de grăsime corporală şi indicele de masă corporală, ajungând la concluzia că nu se produc modificări ale acestora. De asemenea, s-a realizat o analiză a dietei şi a activităţii fizice realizate de subiecţi în perioada de studiu şi s-au realizat măsurători ale pliurilor cutanate şi circumferinţelor corporale. "Măsurătorile antropometrice au stabilit că un consum moderat de bere, cu sau fără alcool, nu modifică circumferinţa braţului, a taliei şi a şoldurilor; nu s-au înregistrat modificări semnificative în pliurile cutanate", a declarat dr. Ascensión Marcos, cercetător, Director al Grupului de Imunonutriţie al Departamentului de Metabolism şi Nutriţie din cadrul Consiliului Superior de Cercetări Ştiinţifice.
În plus, cercetările anterioare au arătat că acest aliment are efecte benefice asupra multor aspecte legate de sănătate, printre care scăderea riscului apariţiei bolilor cardiovasculare, a diabetului şi a osteoporozei. |
 |
|
Invită-ţi prietenii în această discuţie prin Yahoo!® Messenger |
|
|
|
 |
 |
| Discuţii similare: |
Si totusi... ingrasa sau nu ?!
Cartile si bautura...
De ce asociem berea cu fotbalul?
Berea este băutura alcoolică preferată de peste jumătate din români
Alcoolul previne cancerul
Am patit-o rau de tot... |
|
|
| | |
Autentificare |
Nu ai cont? Inregistreaza-te! Ai uitat parola? Click aici. |

|