| Comentarii: |
 |
Fr33zy | Duminică, 27 sep 2009 22:21 |
Dupa parerea mea, da, alcoolul are varsta. E varsta la care esti matur din punct de vedere psihic. Si mai cred ca muzica ce o canta formatia respectiva are o influenta asupra tinerilor, versurile lor despre bautura ii poate determina sa bea mult, prea mult.
Interesant a fost ca cica versurile obscene au fost cenzurate, dar cei doi incurajau tinerii sa spuna cuvintele obscene. Cat de cenzurat e un astfel de concert? Intrebare retorica, dupa parerea mea. |
Scorpions | Luni, 28 sep 2009 00:54 |
RE: Coooooooool, ai fost la Parazitii ? Ai cantat impreuna cu ei ? :D Cine te-a pus sa mergi acolo ? :))))))) |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 00:58 |
RE: :)))) Sper sa nu ma fi vazut nimeni cunoscut... :D Sa zicem ca ii eram datoare cuiva sa ii fac o favoare :D |
aditsu13 | Luni, 28 sep 2009 01:08 |
RE: JOS CENZURA !!!
:P |
mishucj | Duminică, 27 sep 2009 23:33 |
eu ascult bug mafia de la 10 ani :)) nu mi-au placut parazitii niciodata |
Fr33zy | Duminică, 27 sep 2009 23:56 |
RE: Daca ar fi cantat manele ar fi fost altceva :)) |
gyovy | Duminică, 27 sep 2009 23:40 |
Parazitii...cei mai tari!!!:)) |
Fr33zy | Duminică, 27 sep 2009 23:55 |
RE: Atat? :p |
aditsu13 | Luni, 28 sep 2009 01:12 |
intrebarea mea e : Dar copii de 13-14 ani ce cautau la un asha concert ? Decat sa cenzurezi un concertu nu mai bn il punei dupa 22:00 sau 24:00 la cat permite legea si ai fi facut un concert +18 ... |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 10:25 |
RE: Si, eventual pus in mijlocul saptamanii :) |
aditsu13 | Marţi, 29 sep 2009 02:56 |
RE: nu neaparat .. ora la care minorii nu au ce cauta afara :)))))) ce din tipare vorbim. nici eu nu ma cred c spun :D |
aditsu13 | Luni, 28 sep 2009 01:22 |
app fr33zy n-ai zis nimic d concertu asta sa venim si noi cu tn :P ...sau nu am vz eu :D |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 11:08 |
RE: Crezi ca daca stiam, mergeam? A fost o intamplare (nefericita) :)) |
aditsu13 | Luni, 28 sep 2009 13:18 |
RE: aha ..am inteles :D hai k nu a fost chiar asha d rau ? |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 13:28 |
RE: Da, se putea mai rau. Ar fi putut tine 5 ore :)) |
aditsu13 | Marţi, 29 sep 2009 02:54 |
RE: pe banii cui ? =))) |
misterra | Luni, 28 sep 2009 07:00 |
Alcoolul, din pacate, nu are varsta. Muzica celor de la Parazitii nu stiu daca incita neaparat la consum de alcool (e drept, nu am ascultat suficient incat sa imi pot da avizat cu parerea), dar mi se pare ca muzica lor, atmosfera pe care o creeaza in jurul muzicii lor, atitudinea pe care o au si o promoveaza, deseneaza o lume fara valori certe sau bazata pe nonvalori. Violenta in familie, agresiunea, relatiile promiscue, limbajul vulgar, alcoolul, sunt prezentate ca si alternative la un stil de viata sanatos. Varsta frageda la care copiii au acces la mesajul lor poate fi o cauza a comportamentelor deviante, alaturi de alti factori familiali, sociali, emotionali, etc. |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 10:39 |
RE: Daca ar fi sa te iei dupa versurile lor atunci in Romania traiesc doar cocalari, cu*ve, politisti prosti, etc. Mesajele din versurile lor sunt negative, dure, pesimiste, influenteaza dupa parerea mea modul de gandire, starea de spirit a ascultatorilor (nu doar a tinerilor, dar in special a lor). O cauza in plus pentru ca romanii sa fie cei mai pesimisti si tristi din Europa? Nu ne putem ascunde dupa deget, avem si de ce sa fim tristi si pesimisti, insa solutiile oferite de aceasta foarmatie prin versurile lor (alcool, tutun, droguri) nu sunt cele mai bune, dimpotriva. |
Gabi  | Luni, 28 sep 2009 09:27 |
Vezi tu, muzica celor de la Parazitii nu este facuta sa reflecte frumusetea vietii, ci tocmai sa spuna lucrurilor pe nume. Exprima direct ceea ce unii dintre noi doar gandim. Daca asta inseamna ceva obscen, este doar meritul societatii in care traim. Alcoolul, drogurile, lipsa unei sanse reale in viata, existenta noilor imbogatiti si scarba fata de politica si politicieni sunt realitati peste care cei de la Parazitii nu trec, desi noua celorlalti ne este mai comod sa o facem.
Nu poti acuza oglinda de propria uratenie. |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 11:03 |
RE: Dupa parerea mea exista metode mai elegante si mult mai inteligente de ati spune parerea, nu zic ca in cazul asta muzica lor ar avea mai mult succes, insa fanii lor ar putea face parte din toate categoriile de varsta si toate nivelele de educatie, semnalele de alarma trase de ei prin versurile lor ar avea un mai mare ecou in randul oamenilor. De ce se folosesc de cuvintele vulgare pentru a atrage audienta? Nu sunt in stare sa compuna acele versuri (replici) inteligente despre care vorbeam mai sus si care ar putea avea un impact mai mare? De ce ofera ca solutii lucruri (bautura, tutun etc.) care tot omului de rand ii fac rau (in cazul nostru, tinerilor, ceea ce e cu mult mai grav)? |
Adrian  | Luni, 28 sep 2009 18:05 |
RE: Imi cer scuze dar simt nevoia sa te contrazic in mai multe aspecte: 1. Faptul ca folosesc un limbaj considerat obscen este pentru ca asa cum a zis si gabi ei incearca sa spuna lucrurilor pe nume(si contrazice-ma daca gresesc dar sunt convins ca si tu ai injurat cel putin odata unul dintre lucrurile pe care le injura ei, dai ai facut-o in gand). Nu poti spune cat de rau este un lucru folosind cuvinte gen "cer albastru", "iarba verde". Se poate incerca dar nu vei transmite corect mesajul pentru toata lumea mai scolita sau nu. 2. Cuvintele vulgare nu cred ca au treaba cu audienta in cazul lor. Cei care asculta genul acesta de muzica pentru ca este vulgar, si bruta in mod verbal, prefera sa asculta Mafia in loc de Parazitii. 3.Parazitii au ascultatori in majoritatea nivelelor de educatie, desi(si cred ca o sa negi asta), tind sa fie mai multi ascultatori in grupurile cu nivel mai inalt de educatie. Cat despre toate categoriile de varsta hmm.. cred ca nu se potriveste genul :).
PS:Pana la urma toate trupele de acest gen din Romania injura si vorbesc vulgar, si multe trupe din afara fac acelasi lucru. Doar ca sunt cateva care au si un mesaj de transmis. Ramane la atitudinea ascultatorului sa aleaga daca asculta sau nu genul, si daca asculta sau nu mesajul ;) |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 20:49 |
RE: :) Nu ai de ce sa te scuzi. Nu stiu daca ma crezi, chiar nu am injurat niciodata, cel putin nu imi amintesc. In fine, asta nu e asa important. Cum spun lucrurilor pe nume? De ce e nevoie de injuraturi ca sa spuna lucrurilor pe nume? Uite ce bine suna melodiile urmatoare: Ombladon - Nicio lacrima youtube. com/watch?v=K4xnPx_e9xE&feature=related; Ombladon - Ultimul tren youtube. com/watch?v=aJ3VxwIXDng&feature=related; Parazitii - 17 youtube. com/watch?v=vKfP76TVmXo Ombladon & Raku - Egali din nastere youtube. com/watch?v=vWGwk9wBHI4&feature=related Uite ce bine suna melodiile astea (si mai sunt si altele) si nu contin cuvinte obscene, cel putin nu 5 din 3 :D Vad ca se poate. Si daca au astfel de melodii de ce canta toate porcariile la concertele la care sunt prezenti minori? Asta nu inteleg, ei vor o societate mai buna si educa prin muzica lor copiii intr-un mod gresit. Legat de cel de-al treilea rand, chiar as fi curioasa daca e asa cum spui, as face un sondaj de opinie pe tema asta :)) Si ar mai fi o chestie. Cuvintele obscene ca si cuvintele obsecene, dar semnele obscene (care exista din plin) ce rost au?
PS: Tema a fost despre Parazitii pentru ca e prima formatie de hip-hop la a carui concert am fost. Bineinteles ca nu ma refer doar la ei. |
Adrian  | Marţi, 29 sep 2009 09:48 |
RE: Daca nu ai ingurat niciodata nimic din ceea ce injura ei(inclusiv statul si institutiile lui), ma bucur pentru tine; inseamna ca ai avut o viata frumoasa si nu te-ai ciocnit de neputintele celor ce ne conduc(si acum imi vine in cap o melodie mai veche in care nu mai stiu daca injura dar satirizeaza oarecum presedentia -'daca-as fi presedinte' sau ceva de genul) si nici nu te-ai impiedicat de toate piedicile care in mor normal n-ar trebui sa existe. Cat despre sondaj, eu ce an zis am zis dintr-nu sondaj personal al prietenilor mei care sunt sunficient de mult ca sa faca parte din toate categoriile de studii. De la doctor si stagiar care asculta paraziti, trecand prin studenti la poli automatica, litere, mate-info care asculta parazitii, si terminand cu alti priteni mai lenesi care s-au oprit dupa liceu, lucreaza in constructii, sau chestii de genul si asculta mafia. Astea sunt doar cateva exemple, si repet sunt bazate pe observatia propriului grup de prieteni care spre bucuria mea este f mare. Cei mentionati mai sus nu sunt fani inraiti parazitii, dar asculta cu placere si amuzament din cand in cand parazitii, atunci cand au ocazia sau isi aduc aminte. |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:37 |
RE: Chiar am o viata frumoasa :) Iar daca am fost nervoasa sau neputincioasa, m-am manifestat in alte moduri :D Acum, ca lucrurile sa fie corecte, fa in sondaj si in randul dusmanilor :)) Adauga-ma si pe mine in lista prietenilor care nu asculta parazitii :D |
Adrian  | Marţi, 29 sep 2009 10:03 |
RE: Oricum sunt de acord ca minori nu ar trebui sa fie prezenti la astfel de concerte dar asta e vina organizatorilor. Si nu sunt de acord cu gesturile pe care le fac pe scena si nici cu faptul ca uneori vin beti pe scena :D, dar ti-am zis, partea cu injuraturile nu are cum sa fie altfel. De fapt poate fi alfel dar nu cred ca ar exprima atat de mult ura pt anumite lucruri. |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:39 |
RE: Apropo de faptul ca vin beti pe scena... UIntre melodii se racoreau cu cate un pahar de bere. E un alt mesaj nonverbal transmis tinerilor, un indemn la bautura. |
Adrian  | Marţi, 6 oct 2009 13:19 |
RE: Uite o melodie cu o gramada de sfaturi bune :D Parazitii - Vrei bani http://www.beerclub.ro/membri/adrian.html |
Fr33zy | Luni, 28 sep 2009 11:04 |
RE: *a-ti |
mishucj | Luni, 28 sep 2009 20:03 |
Ce atmosfera o fost la U fest 90 de ani de existenta cand au cantat cei de la Personal :) cauta pe youtube daca nu ma crezi :). nu se compara cu parazitii |
nikko | Marţi, 29 sep 2009 14:42 |
Fr33zy la Parazitii?Acum inteleg limbajul tau:))))))))))) |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:21 |
RE: :)))) Nikko, o sa te creada lumea :)) Si asa au crezut cand ai scris ca beau :)) |
nikko | Marţi, 29 sep 2009 15:24 |
RE: Scuza-ma!Nu trebuia sa te dau de gol:))) |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:29 |
RE: Nu-i nimic, te iert si inteleg, mai bea omul... :))) |
nikko | Marţi, 29 sep 2009 15:32 |
RE: am baut aseara cam mult la cheful lui gyovy...bere cu cola:D |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:33 |
RE: :)) Si cu lebenita :))) |
nikko | Marţi, 29 sep 2009 15:34 |
RE: eu am crezut ca-s capsuni:)))) |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:40 |
RE: Te pomeni ca ai crezut ca cealalta e frisca =)))) |
nikko | Marţi, 29 sep 2009 15:42 |
RE: care cealalta?:D...te referi la tortul de inghetata?:)) |
Fr33zy | Marţi, 29 sep 2009 15:52 |
RE: :)))) Da :D :)) |
gyovy | Marţi, 29 sep 2009 19:02 |
RE: ...si ce te-ai incalzit...:))) |
dr_psy | Duminică, 18 oct 2009 12:58 |
Nu se numeste concert. Jignim termenul! Se numeste oracaiala! |
nikko | Duminică, 18 oct 2009 20:48 |
RE: :)))))))))))) |
c91 | Luni, 1 mar 2010 23:39 |
hmm... ce mai conteaza obscenitatea astazi??? la cate filme si desene animate vad copii din ziua de azi... in afara de obscenitate ce ai mai inteles din versurile formatiei parazitii? imi pare rau pt tine dak ai inteles numai cuvintele: cui, iarba, multa bautura, cuvinte obscene, etc... crezi k guta are o influenta mai buna pt tineretul din ziua de azi? ce te a deranjat la parazitii??? nu au cantat despre o viata perfecta plina de iubire si puf??? au subliniat prea direct k nu avem o viata perfecta? ce nu pot suporta oamenii kre nu pot intelege k pamantu nu este raiul. in continuare parazitii sunt cea mai buna formatie din romania. |
Fr33zy | Joi, 4 mar 2010 15:45 |
RE: Ma deranjeaza faptul ca minorii au acces la astfel de concerte, ba chiar le cauta pentru " a fi smecheri". Iar cei de la Parazitii nu au retineri, nu isi cenzureaza nici macar gesturile, desi primele doua randuri din sala sunt pline de copii de scoala generala. Nu am contestat influenta negativa pe care o au si manelele asupra tinerilor. |
c91 | Marţi, 2 mar 2010 19:22 |
si pana la urma scrie clar pe coperta interzis sub 18 ani!!! |
|
|